ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Θα παραλάβω το ίδιο προϊόν με αυτό που βλέπω στην φωτογραφία;

Τα προϊόντα που απεικονίζονται στην σελίδα μας είναι όπως στην πραγματικότητα.

Συμβουλευτείτε τις σελίδες των προϊόντων

Με ποιό τρόπο γίνεται η αποστολή;

Η αποστολή των παραγγελιών εντός και εκτός Αττικής γίνεται με την μεταφορική εταιρεία My Trans.

Στην Αττική η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών

Εκτός Αττικής η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται εντός 2 έως 5 εργάσιμων ημερών.

Οι παραγγελίες παραδίδονται από την μεταφορική εταιρεία My Trans επί πεζοδρομίου και σε ακτίνα έως 6km εντός ορίου πόλεως

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να τα αποστείλουμε σε μεταφορική της προτίμησης σας (με δική σας χρέωση) βεβαιωθείτε με το αν η μεταφορική παραλαμβάνει εύφλεκτα προϊόντα όσον αφορά την αγορά της βιοαιθανόλης.

Πως μπορώ να παραλάβω την παραγγελία;

Εφόσον έχετε πραγματοποιήσει παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, η παραγγελία θα αποσταλλεί στο χώρο σας με την συμβεβλημένη μεταφορική μας ( Mytrans) , είτε με όχημα της εταιρείας μας. Εάν η διεύθυνση που δηλώσατε βρίσκεται 8km εκτός των ορίων πόλεως, θα λάβετε κλήση για να παραλάβετε την παραγγελία σας απο το πλησιέστερο γραφείο της Μεταφορικής πλησίον της Πόλης που δηλώσατε στην παραγγελία σας.

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Η επιστροφή των προϊόντων (δικαίωμα υπαναχώρησης) μπορεί να γίνει εντος 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής τους συνοδευόμενα με όλα τα αρχικά έγγραφα (απόδειξη λιανικής πώλησης, δελτίο αποστολής κλπ).Τα προϊόντα που επιστέφονται οφείλουν να είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία μαζί με όλα τα εξαρτήματα που το συνοδεύουν χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί . Κατά την παραλαβή του προϊόντος θα βρείτε εντός της συσκευασίας το έντυπο υπαναχώρησης, το οποίο θα πρέπει να συμπληρωθεί και να αποσταλεί είτε ταχυδρομικώς είτε μέσω email.

Τρόπος επιστροφής της παραγγελίας

* Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν πίσω στο κατάστημα μας, επιβαρρύνεται με δικά του έξοδα επιλέγοντας μεταφορική εταιρεία ή κατόπιν συνεννόησης η εταιρεία μας αναλαμβάνει την μεταφορά της επιστροφής με χρέωση του πελάτη.

* Σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρείας (προβληματικό προϊον, λάθος στην παραγγελία κτλ) το κόστος μεταφοράς της επιστροφής επιβαρρύνει την εταιρεία μας.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή των χρημάτων αγοράς του προϊόντος γίνεται άμεσα χωρίς καθυστερήσεις σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής της αγοράς μόλις παραλάβουμε το προϊόν.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ


     Αχιλλέως 69, Αθήνα
     Τηλέφωνο: (+030) 215-5100935
    Email: info@biofire.gr
  •  

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΜΗΝΥΜΑ ΕΔΩ